Deltagare från AIX på Business Arena: Annika Askerblom, Jasmina Jovanovic Holm, Tobias Rosberg, Jesper Engström, Katja Hillström, Olga Allpere Stintzing, Mikael Uppling, Markus Ravegård, Fredrik Ekerhult och Malin Lindell

AIX på Business Arena

AIX medverkar för andra året i rad på Business Arena i Stockholm den 21-22 september på Stockholm Waterfront. Vi finns på monterplats 96A på plan 4 och visar upp modellen för Södra Värtan där vi arbetar med stadsutveckling, kontorsfastigheter och bostäder. Kom och lyssna på Jesper Engström som berättar om projektet Kabelverket i Älvsjöstaden där vi gjort stadsplaneringen och ritat 700 bostäder. Medverkande från oss är bland annat marknadsområdesansvariga och arkitekterna Fredrik Ekerhult (stadsutveckling), Olga Allpere Stintzing (bostad), Katja Hillström (kommersiella lokaler) och Jamina Jovanovic Holm (utbildning & forskning), delägare och arkitekter Jesper Engström, Mikael Uppling och Tobias Rosberg, och kommunikationschef Linda Fritzner. Vi hoppas träffa så många som möjligt av våra beställare och uppdragsgivare på plats.