Angelica Larsson, Youtuber och Influencer inom trucking- och maskinindustrin, gästar Trailer Magazines monter under Elmia Lastbil.

Angelica Larsson gästar Trailer Magazine under Elmia Lastbil

Under årets upplaga av Elmia Lastbil kan Trailers läsare och övriga mässbesökare träffa Angelica Larsson i Trailer Magazines monter.

– Angelica är en mycket skicklig och mångsidig förare, med stor erfarenhet och kunskap inom branschen, och vi är väldigt glada över samarbetet med Angelica under mässan, säger Marie Kristina Karlsson Bucht, marknadsansvarig på Albinsson & Sjöberg.

– Som besökare kan man träffa Angelica i Trailer Magazines monter fredag 26/8 och lördag 27/8 kl.11.00-12.00 och kl.15.00-16.00. Angelica kommer även att dela ut priserna för Nordic Trophy under lördagens ceremoni, berättar Marie Kristina.

– Lastbil har jag kört i över 10 år och det blir bara roligare och roligare, säger Angelica Larsson. Jag ser mycket fram emot att träffa Trailers läsare och alla andra besökare under årets bästa branschmässa, fortsätter Angelica.

Elmia Lastbil samarrangeras av Trailer Magazine och Elmia och genomförs 24-27 augusti. Mässan firar även 20 år.