29 juni arrangerar Albinsson & Sjöberg Fyndbörsen Live på Emmaboda Flygbana. Ett helt nytt evenemang för dig som är intresserad av en bra bilaffär.

Fyndbörsen Live – ett unikt tillfälle!

Köpa, sälja eller kanske bara gå och drömma. Fyndbörsen Live är ett helt nytt evenemang för dig som är intresserad av en bra bilaffär. Oavsett om du bara vill spana in utbudet, är ute efter bilen för dig, vill sälja din pärla eller letar efter den där speciella delen till ditt bygge – det är på Fyndbörsen Live du kan göra det.

29 juni arrangerar det Karlskronabaserade motorförlaget och eventbolaget Albinsson & Sjöberg Fyndbörsen Live på Emmaboda Flygbana. Under en spännande dag ställer både professionella bilhandlare och privatpersoner ut sina objekt och erbjudande. Det blir också swapmeet.

Här kan du träffa en mängd entusiaster och knyta kontakter inför framtida affärer. Det här är köp & sälj på riktigt!

– Vi tror stenhårt på denna idé! Det är, vad vi vet, ett unikt koncept i Sverige som borde locka nyfikna och potentiella fordonsköpare och säljare. Daniel ”Padde” Lindstedt är eventchef hos arrangören Albinsson & Sjöberg och mycket entusiastisk inför uppstarten av Fyndbörsen Live.

Evenemanget är främst inriktat på bilhandel men kommer även ha inslag av mopeder. Det kommer att finnas allt från veteraner och jänkare till lågmilade demobilar på plats.

– Entrén för besökare till Fyndbörsen Live kommer att vara helt avgiftsfri, avslöjar ”Padde”. Man får betala en mindre avgift för fordon till salu, men man går in helt gratis som besökare. Det kommer också att finnas möjlighet att köpa mat och dryck.

På evenemanget kommer man att kunna provköra fordon man är spekulant på. Det kommer också att erbjudas hjälp med att kontrollera sin bil på lyft.

Fyndbörsen Live är ett unikt tillfälle att göra goda affärer direkt mellan säljare och köpare. Alla förutsättningar för en god affär finns på plats. En plats för drömmar och möjligheter.

Varmt välkommen!