Den 29 mars – 1 april är det dags för Custom Motor Show, norra Europas största motormässa, på Elmia i Jönköping.

Höga förväntningar inför Custom Motor Show 2024!

Påsken närmar sig med stormsteg och med den Custom Motor Show – det naturliga startskottet på säsongen för bilhobbyn. Den 29 mars – 1 april är det äntligen dags för norra Europas största motormässa på Elmia i Jönköping.

– Det har blivit en självklar tradition för mängder av Sveriges motorentusiaster att fira påsken på Custom Motor Show, säger Hans-Ove ”Hasse” Boberg som är projektledare för mässan.

Hela påskhelgen kan du och runt 90.000 andra motorintresserade njuta av fantastiska fordon av alla de slag, kreativa byggen och otroliga renoveringar. Mässans stora utomhusshow och driftingtävlingen Påsksladden drar med sin actionfyllda underhållning också massor av publik. Passa även på att fynda i mässans många montrar, där du hittar ett otroligt utbud av varor och tjänster.

– Vi ser redan nu ett enormt stort intresse för att ställa ut sitt fordon på mässan både från Sverige och resten av Europa, konstaterar Hasse.

Som vanligt premiärvisas ett flertal kända bilbyggares nya byggen.

Programmet är fyllt till brädden med spännande händelser – intervjuer med intressanta gäster som den amerikanske bilbyggaren Troy Ladd, finalen på den prestigefyllda tävlingen ”Sveriges Snyggaste Bil 2024” och mycket annat.

Välkommen till Custom Motor Show 2024!