Ny musiktidning –  Nostalgia Rock'n'Roll Magazine!

Ny musiktidning – Nostalgia Rock'n'Roll Magazine!

Nostalgia Rock'n'Roll Magazine är en helt ny musiktidning som innehåller intressanta reportage om artister och band som slog igenom under främst 1950––70-talen.

Här finner entusiasterna dessutom artiklar om bland annat ljudanläggningar, musikinstrument, böcker, jukeboxar och skivor, riktade till entusiaster som gillar till exempel Elvis, Rolling Stones och AC/DC.

I premiärnumret finns bland annat stora reportage om de splittergalna danskarna i Gasolin’, rockabilly-musikern Jack Baymoore, jukeboxen Wurlitzer, skåningen Nisse Hellberg, legendaren John Mayall och de tuffa rockbrudarna som slog igenom på 50-talet!

Dessutom klär Stonefantasten Ove Tingvall av sig alla kläderna och visar allt som har med Rolling Stones Sticky Fingers-platta att göra ...

Finns i butik den 20 december!

Info: www.rocknrollmagazine.se

För ytterligare information kontakta chefredaktör Peter Törnqvist, telefon +46 455 33 53 08 eller e-post peter.tornqvist@fabas.se Katarina Ketzenius, kommunikationschef på Albinsson & Sjöberg, telefon +46(0)70-234 15 48 eller e-post katarina.ketzenius@fabas.se.