Trailer Trucking Festival på Mantorp Park flyttas fram till den 8-9 oktober 2021.

Nytt datum för Trailer Trucking Festival 2021

Förlags AB Albinsson & Sjöberg har hela tiden haft ambitionen att genomföra Trailer Trucking Festival på Mantorp Park under helgen den 27-28 augusti 2021. Vi ser nu en ljusning i pandemiläget, men det räcker ändå inte för att vi på ett helt säkert sätt ska kunna genomföra evenemanget i augusti. Säkerheten för utställare, besökare och personal måste alltid sättas i främsta rummet framhåller projektledare och Tf. eventansvarig Anders Blomgren.

Vi har därför tagit beslut om att flytta fram Trailer Trucking Festival till den 8-9 oktober 2021 då vi tror och hoppas att vi kan bjuda in till den fest som vi lastbilsmänniskor så hett har längtar efter.

Platsen är som tidigare Mantorp Park Motorbana mellan Linköping och Mjölby.

Vid frågor kontakta Tf. eventansvarig och projektledare Trailer Trucking Festival Anders Blomgren, 070-248 46 11 anders.blomgren@fabas.se.