Efter två års framgångsrikt samarbete med Skåne Truckshow har vi fått blodad tand. Den 9-10 maj 2025 lanserar vi Skånska Maskinmässan, ett event som riktar sig mot aktörer inom entreprenad och lantbruk.

Skånska Maskinmässan - en mässa för entreprenad och lantbruk

Efter två års framgångsrikt samarbete med Skåne Truckshow har vi fått blodad tand. Nu lanserar vi Skånska Maskinmässan, ett event som riktar sig mot aktörer inom entreprenad och lantbruk. Det blir en mässa som bjuder på både underhållning och business.

– Skånska Maskinmässan kommer vara den självklara mötesplatsen för leverantörer och entreprenörer. Ett viktigt projekt i vår eventportfölj för ett intresse där det idag saknas något, konstaterar eventansvarige Daniel Lindstedt.

– Skånska Maskinmässan ska vara enkel, rolig och driva business, förtydligar projektledaren Jonas Ericsson.

Skånska Maskinmässan kommer att äga rum den 9–10 maj 2025 Ljungbyheds motorbana. Det är en perfekt plats för att visa upp maskiner i rörelse och ge besökarna en chans att testa dem själva.

– Vi ser positivt på att utveckla vårt samarbete med Albinsson & Sjöberg och ytterligare en mässa i Ljungbyhed, säger Ted Johansson som är platschef på Lungbyheds Motorbana. Tillsammans har vi utvecklat och skapat en av Europas största lastbilsutställningar och nu tar vi med oss mycket av det goda in i ett nytt projekt. Ljungbyheds Motorbana är en utmärkt plats för stora evenemang då vi har möjlighet till bra logistik, stora ytor och lokaler. Vi har god framförhållning i projektet och är laddade för att börja arbeta med Skånska Maskinmässan!

Vi är superpeppade och jobbar för fullt med att skapa den bästa möjliga evenemanget, men du kan redan nu anmäla ditt intresse på vår hemsida: www.skånskamaskinmässan.se

Häng med på tåget redan från början, nu kör vi!