Studio Custom Motor Shows programledare. Från vänster till höger: Mikael Johansson, Hans-Ove "Hasse" Boberg och Daniel "Padde" Lindstedt.

Unik förhandstitt inför Custom Motor Show

Inför norra Europas största motormässa, Custom Motor Show, bjuder Karlskronabaserade Albinsson & Sjöberg på ett nytt koncept. Studio Custom Motor Show är en unik förhandstitt inför påskens stora motorfest på Elmia i Jönköping.

I tre filmade avsnitt visar utställarna vad de har jobbat med ute i garagen för de närmare 80.000 besökarna som förväntas besöka Custom Motor Show. Det handlar om allt ifrån bilar, lastbilar och motorcyklar till stora profiler inom fordonshobbyn.

I avsnitten uppmärksammas även Albinsson & Sjöbergs 50-årsjubileum i form av historiska återblickar.

Efter påskhelgen sänds ytterligare två avsnitt som visar höjdpunkterna från Custom Motor Show.

Det första programmet sänds fredagen den 17 mars på www.custommotorshow.se och de efterföljande två den 24 respektive 31 mars. Samtliga avsnitten går att titta på i efterhand.