All Cards Service Center - ACSC - AB (publ) Kommuniké från ACSC's årsstämma

På årsstämman i ACSC den 4 maj 2006 skedde omval av styrelseledamöterna Bo Lundquist, Anders Segenmark, Kent Löfgren, Lars Taflin och Fritz Tupy. Årsstämman fastställde utdelningen till 1,45 kr per aktie. Avstämningsdag för utdelningen är den 9 maj och utbetalningsdag den 12 maj. För ytterligare information kontakta: VD, Anders Segenmark eller ekonomichef, Magnus Gardshol, 08-626 60 60. ACSC koncernen levererar plastkortsrelaterade produkter, tjänster och system för marknaderna i Sverige, Norge och Finland, exempelvis betal- och kontokort, lojalitetskort, medlemskort, ID-kort och patientbrickor. ACSC säljer också kompletta maskinutrustningar för denna verksamhet till kunder med behov av egen produktionskapacitet. Här är koncernen med ensamrätt generalagent på sina marknader för DataCard Corporation. Huvudkontoret ligger i Sollentuna utanför Stockholm. ACSC är noterat på O-listan vid Stockholms Fondbörs. Besök gärna vår hemsida för mer information www.acsc.se. All Cards Service Center - ACSC - AB (publ) Huvudkontorets besöksadress: Bergkällavägen 36 i Sollentuna Postadress: Box 980, 191 29 Sollentuna Telefon: 08-626 60 60, Fax: 08-626 60 70 Organisationsnummer: 556272-6546