Ny tjänst ger gratis upphandlingshjälp till bostadsrättsföreningar

Ny tjänst ger gratis upphandlingshjälp till bostadsrättsföreningar

allabrf.se lanserar ny upphandlingstjänst för styrelsen i bostadsrättsföreningar. Tjänsten är helt gratis och oberoende från leverantörer och förvaltare. Med hjälp av tjänsten får styrelsen hjälp att skapa upphandlingsförfrågan, identifiera och utvärdera leverantörer. Över 500 kontrollerade BRF-leverantörer har hittills blivit anslutna till tjänsten.

allabrf.se lanserar gratis upphandlingshjälp för bostadsrättsföreningar. allabrf.se har Sveriges största databas med ekonomisk information och jämförelse om föreningens kostnader. Tack vare djupet av information i databasen kan man hjälpa föreningar att konkurrensutsätta leverantörer och förvaltare. allabrf.se kontrollerar alla anslutna företag noga för att säkerställa att företagen är seriösa, skuldfria och har referenser från bostadsrättsföreningar. Över 500 BRF-leverantörer har hittills blivit anslutna till tjänsten.

Upphandlingshjälp till bostadsrättsföreningar

• Helt gratis för dig som BRF-medlem hos allabrf.se
  • Oberoende från förvaltare och leverantörer
  • Offerter från över 500 kontrollerade förvaltare och leverantörer

Tjänsterna täcker hela föreningens behov indelat in två huvudkategorier: 1) Löpande avtal och tjänster och 2) Underhåll och reparation. Inom löpande avtal och tjänster finns bland annat ekonomisk och teknisk förvaltning, fastighetsskötsel, revision, fiber/bredband, el-avtal och omförhandling av lånevillkor. Inom underhåll och reperation kategoriseras tjänster efter fastighetens viktiga komponenter exempelvis tak, dörrar & fönster, trapphus, fasader, stammar och tvättstuga.

Tjänsten i tre steg:

1. Välj tjänst från 18 olika kategorier