No Fluff Just Pure Skincare

PRESSMEDDELANDE: Alleoz Aesthetics lanserar exklusivt MDH Skin i Sverige, Norden och Europa

Hudvårdsserien MDH Skin, skapad av den framstående plastikkirurgen Dr Dalvi Humzah, är ett populärt och tryckt val för hans kunder i England. Som generalagentur lanserar nu Alleoz Aesthetics den unika hudvårdsserien i Sverige och gradvis även ut i Norden och hela Europa.

MDH Skin är en avskalad hudvårdsserie innehållande noga utvalda, kliniskt bevisade ingredienser för maximal effekt. Serien är enkel att använda, passar de flesta hudtyper och är dessutom vegansk.

För att stödja och guida kunderna har Alleoz Aesthetics etablerat nära samarbeten med estetiska kliniker runt om i landet. Dessa består av hudterapeuter, sjuksköterskor och läkare med expertiskunskap inom hudvård och klinikbehandlingar i kombination med MDH Skin-produkterna. Kunden ska känna sig trygg med att få svar på alla frågor, både före och under användning av produkterna.

"Vi vill erbjuda en enkel och effektiv hudvård utan onödiga tillsatser. MDH Skin är en hudvårdsserie av hög kvalitet som har fått mycket positiv feedback, och vi är stolta över att kunna erbjuda den till våra kliniker och kunder", säger Linnea Åkerblom, grundaren till Alleoz Aesthetics.

"MDH Skin finns redan på ett antal kliniker i Sverige och har fått fantastisk respons tack vare sin effektivitet och det snabba resultat den ger", fortsätter Linnea.

För att säkerställa kundnöjdhet erbjuder Alleoz Aesthetics en 14-dagars prova-på tid, och om kunden inte är nöjd med produkterna kan de efter konsultation hos den valda kliniken få pengarna tillbaka av Alleoz.

Dr Dalvi Humzah har närmare 30 års erfarenhet inom plastik-, estetisk- och rekonstruktiv kirurgi BCAM

Under denna tid har han även utformat mastersexamen BCAM, som har satt standarden för estetisk medicin i Storbritannien. MDH Skin skapades när Dr Humzah själv saknade ett enkelt och effektivt alternativ för att hjälpa kunderna att ta hand om sin hud mellan de behandlingar som utförs på kliniken.

"Jag är glad att se MDH Skin nå ut till fler kunder över hela Europa. Det är en ära att få se min hudvårdsserie göra verklig skillnad i människors liv, och jag är tacksam för samarbetet med Alleoz Aesthetics för att de gör detta möjligt", säger Dr Dalvi Humzah.

Linnea avslutar med att säga: "Vi ser detta som ett fantastisk win-win koncept. Kunden får stöd och rådgivning från kliniken och kliniken behåller affären till kunden oavsett var kunden väljer att handla".

Kontaktinformation: Alleoz Aesthetics AB, Linnéa Åkerblom, E-post: linnea@alleoz.com Webb: www.alleoz.com