Ann Söderlund och Johanna Lind Bagge

Ann Söderlund och Johanna Lind Bagge till Femina

Femina får tillökning när de rekryterar Ann Söderlund och Johanna Lind Bagge som influencers på sajten och till tidningen.

Författaren, poddaren och tv-personligheten Ann Söderlund har flyttat sin blogg till Femina.se som hon i bloggen beskriver som sitt "drömställe".

– Det finns ju redan en massa sköna, smarta, kreativa, spännande och roliga bönor här på Femina men jag hoppas och tror att det ska finnas plats för en till! skriver Ann Söderlund.

Även influencern och hudterapeuten Johanna Lind Bagge flyttar sin livsstilsblogg från egen domän till Femina.se.

– Femina känns trygg och trovärdig och man vet att man alltid får ut något bra av att läsa den. Dessa kriterier är viktiga för mig och något jag själv står för, så jag är glad att få vara en del av Femina-familjen, säger Johanna Lind Bagge.

Åsa Liliegren, chefredaktör och ansvarig utgivare, ser fram emot Anns och Johannas resa på Femina.

– Det är så kul att välkomna Ann och Johanna till vår Feminafamilj. Vi ser fram emot att få hänga med och inspireras av deras liv.

Femina är en av Sveriges största magasin för kvinnor och har sedan tidigare bland andra PT-Fia, Cecilia Blankens, Malin Berghagen och Claudia Galli Concha som bloggare på sajt och i tidning.

Du kan läsa Johanna Lind Bagges blogg här och Ann Söderlunds här.

För frågor, vänligen kontakta:
Ida Antebro, Head of Influencer marketing
Ida.antebro@aller.com