Inredningsprofilen Pella Hedeby till Residence

Inredningsprofilen Pella Hedeby till Residence

Residence Magazine får nu tillökning när de rekryterar inredningsprofilen Pella Hedeby som ny influencer på sajten. Pella brinner för ”slow living” och hållbarhet vilket kommer synas i innehållet på bloggen.

– Jag har alltid känt mig väldigt nära Residence och den stilsäkra estetiken som genomsyrar magasinet i sin helhet. Så att få möjlighet att blogga och jobba i nära samarbete med tidningen känns som en dröm som går i uppfyllelse, säger Pella Hedeby, om flytten till Residence.

Pella Hedeby, har en bakgrund inom styling och inredning för bland andra Lotta Agaton Interiors och IKEA, men flyttar nu in med sin blogg på residence.se där hon kommer bidra med innehåll och resonemang kring vår tids förhållningssätt till stil och rådande trender, samt inredningstips för en harmonisk och hållbar livsstil.

– Vi är stolta och glada att välkomna Pella till oss på Residence. Pella har precis den rätta fingertoppskänslan. Nu ser vi fram ännu mer inspiration och hållbart innehåll som hon kommer ge våra läsare och följare, säger Åsa Liliegren, Chefredaktör på Residence.

Residence är ett av Sveriges mest omtyckta inredningsmagasin och förstärker nu sitt utbud av influencers. Sedan tidigare bloggar bland andra även Ulrika Randell, Seventeendoors, och Lovisa Häger, An Interior Affair, på Residence. Nu får de sällskap av Pella Hedeby.

Pella Hedeby flyttar bloggen från Elle Decoration som också tillhör Aller media.

Du hittar nya bloggen här: https://stilinspiration.residencemagazine.se/

För mer information vänligen kontakta
Åsa Liliegren, Chefredaktör Residence
Asa.Liliegren@aller.com