Miss Li – extrainsatta turnédatum i Göteborg och Stockholm!

Miss Li – extrainsatta turnédatum i Göteborg och Stockholm!

I slutet av oktober offentliggjordes Miss Li’s vårturné där hon kommer att resa land och rike runt tillsammans med sitt band. Biljettrycket har sedan dess varit skyhögt vilket har lett till att fler och fler spelningar lagts till i den omfattande spelplanen. Nu står det klart att Miss Li adderar ytterligare två spelningar i Göteborg och Stockholm! Biljetter finns ute nu via www.blixten.se/miss-li

Under de senaste 10 åren har Miss Li tagit plats som en av våra mest folkkära artister. Som en av Sveriges mest efterfrågade och uppskattade liveakter har Miss Li minst sagt haft fullt upp med turné efter turné under de senaste åren. Efter den senaste turnévändan med plattan ”A Woman’s Guide To Survival” fick vi se henne som en av de ”fasta” deltagarna under höstens säsong av Så Mycket Bättre. Tolkningen av Petters låt ”Lev Nu Dö Sen” tog Sverige med storm och klättrade snabbt upp på en förstaplats i Spotify’s svenska topp-50 lista.

Miss Li jobbar just nu flitigt i studion med såväl eget material som med låtar till världsartister. Men snart är det dags att återigen packa väskan full och bege sig ut på vårturnén med start den 13 februari i Jönköping. Med det höga biljettrycket och utsålda spelningar står det nu alltså klart att Miss Li kör en extravända i Göteborg den 7/3 och i Stockholm den 6/4.

Totalt innefattar vårturnén hela 24 datum och med sig som support kommer Miss Li att ha sällskap av Myra Granberg och Moonica Mac. Se turnéplanen på blixten.se för mer information om vilka datum som supportas av Myra Granberg respektive Moonica Mac.

Biljettinformation
Biljetter finns ute nu via www.blixten.se/miss-li

Se upp för ohederliga andrahandsförsäljare och vänd dig alltid till arrangören (Blixten & Co) om du är osäker.

Turnéplan – Miss Li

13 feb – Jönköpings Konserthus, Jönköping