All Things Live + Petra Åkesson = sant!

All Things Live + Petra Åkesson = sant!

All Things Live Sweden fortsätter växa och kan nu med stor glädje välkomna Petra Åkesson till teamet som kommunikationsansvarig. Petra har arbetat på såväl Warner Music som EMI Music Sweden och kommer senast från många år som Senior Project Manager på Sony Music.

Under åren på Sony ansvarade Petra för att ta fram strategier och marknadsföring för ett brett spektrum av artister såsom Miss Li, Petter, Kygo, Eva Dahlgren, Thåström, Hurula och många fler. Nu ansluter hon till All Things Live som kommunikationsansvarig för att arbeta med hela liverepertoaren – vare sig det är humor, podd, musik eller musikal.

– Jag hoppas kunna hjälpa ATLs breda och grymma livereportoar att hitta sin väg till publiken på ett effektivt, glatt, klurigt och vasst sätt – både via redan uppkrattade och inte minst de okrattade stigarna. Det känns hur kul som helst! Våra vägar har korsats så många gånger i gemensamma artistprojekt. Känns som att hoppa över häcken till grannen och samtidigt kliva på en rymdraket – så värt, hälsar Petra Åkesson.

All Things Live ser fram emot att ha Petra ombord och är övertygade om att hennes breda och mångåriga erfarenhet kommer att vara en stor tillgång för alla.

Petra Åkesson tillträdde rollen som kommunikationsansvarig på All Things Live Sweden den 15 november 2023. Varmt välkommen!