All Things Live växer – välkomnar fyra nya talanger till teamet

All Things Live växer – välkomnar fyra nya talanger till teamet

All Things Live kan med stolthet presentera fyra nya talanger till teamet; Martin Rosell som Agent/Head of Agency Sales, Caroline Bauer som Manager, Julia Granlund som Projektkoordinator och Elin Holmström som Ekonomiassistent.

Martin Rosell kommer senast från Jubel där han under fem års tid axlat roller som agent, arrangör och projektledare. Som Agent/Head of Agency Sales på All Things Live blir hans fokus att förvalta och utveckla befintliga och nya samarbeten – för att skapa så bra förutsättningar som möjligt för artister, kollegor och samarbetspartners.

"Peppen är enorm och det ska bli sjukt kul och lärorikt att lära känna och jobba med alla talanger under ATL:s tak." - Martin Rosell

Caroline Bauer kommer senast från Bauer Media där hon arbetat som försäljningschef för Podcast sedan 2019. På All Things Live kommer hon fokusera på att stärka affären för artister inom Comedy & Talents, med fler långsiktiga samarbeten inom SoMe, TV, podcasts och live.

"Jag är otroligt glad över att vara en del av ATL och i Comedy & Talents-teamet! Ser verkligen framemot att jobba mer strategiskt och långsiktigt med våra profiler och kunder" - Caroline Bauer

Julia Granlund kommer senast från Stockholm Live där hon arbetade med event på arenor såsom Avicii Arena, Tele2 Arena, Friends Arena, Hovet, Annexet & Södra Teatern. Som projektkoordinator på All Things Lives Promoting-avdelning kommer Julia främst arbeta med att koordinera internationella artisters konserter runt om i Sverige och vara en viktig kontaktperson mellan artisters management och spelställen.

"Är så glad att bli en del av All Things Live-teamet och vara med & möjliggöra konserter runtom i landet! Efter en pandemi och ett år som varit kämpigt ekonomiskt för många så behöver vi roliga happenings i våra liv & vad är då bättre än en konsert med favoritartisten" - Julia Granlund

Elin Holmström kommer senast från Utbildningsförvaltningen på Umeå kommun där hon arbetade med ekonomi och administration. Som ekonomiassistent på All Things Live kommer hon fokusera på leverantörs- och kundreskontran, löpande bokföring samt bokföringen för bolaget Summer On.

"Musik och underhållning ligger mig varmt om hjärtat och i kombination med min utbildning så känns det väldigt spännande att få arbeta i den här branschen" - Elin Holmström.

Varmt välkomna till All Things Live-familjen Martin, Caroline, Julia och Elin!

All Things Live Sweden representerar ett 120-tal av Sveriges mest framstående artister, komiker, profiler och producerar konserter, shower, musikaler, stand up comedy, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.

All Things Live Sweden producerar bland annat Hjälp mig inte, Räkhäst – I huvudet på Per Andersson, Tommy Körberg – Grand Finale, ART, Melodifestivalen, turnéer med artister som Veronica Maggio, Miss Li, Lena Philipsson, Sarah Dawn Finer, Weeping Willows, Peg Parnevik, Thomas Stenström, Pale Honey, Newkid, Linn Koch-Emmery och Eva Dahlgren – samt agerar agentur och bokningsbolag för komiker och humor-influencers såsom Johanna Nordström, Johan Glans, Keyyo, Edvin Törnblom, Jenny Strömstedt, Filip Dikmen, Carin Da Silva, David Batra m fl.

All Things Live är sedan december 2018 den största oberoende aktören i Norden inom live-/underhållningsindustrin. All Things Lives sammantagna erbjudande täcker hela spektrumet från lokala norska akter till svenska musikproduktioner och danska stand-up-evenemang till arenakonserter med internationella artister som Justin Bieber, Shawn Mendes, Celine Dion, Green Day, Britney Spears och Eminem.

Vår företagskultur kännetecknas av prestigelöshet och professionalism i alla led. Sedan 2011 driver vi ett aktivt jämställdhets- och mångfaldsarbete och detta är en viktig del av vår värdegrund. Våra värdeord är mod, tydlighet, engagemang och glädje.