Anna Fernlund ansluter till All Things Live Sweden som Key Account Manager

Anna Fernlund ansluter till All Things Live Sweden som Key Account Manager

All Things Live Sweden välkomnar med glädje Anna Fernlund till teamet som Key Account Manager. Med en gedigen bakgrund inom arenavärlden och ett starkt engagemang för varumärken och partnerskap, kommer Anna att bidra till att ytterligare stärka och utveckla relationer och affärsmöjligheter hos ATL.

Anna Fernlund kommer senast från tjänsten som Senior Sales Manager på Stockholm Live där hon arbetade med kommersiella rättigheter och partnerskap – med allt ifrån aktivering och projektledning till konceptualisering och försäljning. Hon var även projektledare för Avicii Arena-initiativet, som tillsammans med partners driver frågan om ungas psykiska hälsa.

I sin nya roll som Key Account Manager på All Things Live kommer Anna fokusera på att fortsätta skapa värde för bolagets befintliga partners och tillsammans med teamet utveckla nya koncept inom verksamheten. Hon kommer även identifiera och etablera nya varumärkes- och partnersamarbeten.

– Jag är så taggad på att komma igång och ser verkligen fram emot att få bli en del av gänget på All Things Live och fortsätta att jobba med relationer, partnerskap och rättigheter i en annan kontext. Det är en fantastisk möjlighet att använda mina erfarenheter på ett nytt sätt och det ska bli kul att få vara med och bidra till bolagets fortsatta resa framåt. Det känns superkul, säger Anna Fernlund.

Anna tillträder rollen som Key Account Manager på All Things Live Sweden den 1 februari 2024. Varmt välkommen!