Drönarbild från Big Slap 2022

Big Slap Festival full line-up 2023 släppt.

Efter publikrekordet 2022 med 56 000 besökare där Justin Bieber var dragplåster är festivalen tillbaka den 4–5 augusti 2023 på Nyhamnen i Malmö.

I år fyller festivalen 10 år och har radat upp en storslagen line up. Världsstjärnan Burna Boy och Swedish House Mafia stjärnorna Steve Angello och Sebastian Ingrosso släppts som fredagens headliners. På lördagen görs ett unikt set av 3 Are Legend (Dimitri Vegas & Like Mike B2B Steve Aoki) som gör sin första Sverige spelning någonsin. Även artister som Hardwell, Armin Van Buuren, Salvatore Ganacci med flera spelar på lördagens elektroniska dag.

Den 4–5 augusti intar återigen Big Slap Malmö och firar 10 års jubileum med en av festivalens starkaste uppställningar sedan starten 2013.

Artist Lineup för Big Slap 2023 i bokstavsordning per dag.

4 aug 2023:
Bebe Rexha