Bolaget pressbild för nya showen RODEO

Bolaget intar Malmö Arena med nya showen RODEO

Bolaget bildades år 2019 i Falun och har sedan dess tagit Sverige med storm. Med över 200M streams samlade under tre korta år har Bolaget blivit ett av de hetaste namnen i musikbranschen. År 2022 gjorde Bolaget årets mest streamade låt med ”Kan inte gå” som idag har över 69M streams. Bandets megahit ”Ikväll igen” (40M streams) blev även sommarens mest streamade låt, i år. När låten släpptes slog den alla typer av rekord på Spotify och blev dessutom en av de mest streamade låtarna någonsin i Sverige under ett dygn.

Förutom musiken har Bolagets energifyllda liveshow väckt stor uppmärksamhet runt om i landet och beskrivits som en av Nordens bästa nya liveakter. I år gav de dessutom sig ut på deras största turné hittills, ”Tourinho”, med 30 stopp över hela landet – bland annat på utsålda konserter på Gröna Lund i Stockholm, Liseberg i Göteborg och Brännbollsyran i Umeå.

I vår är det dags för Bolaget att möta den svenska publiken igen. Nu är det äntligen officiellt att bandet intar Malmö Arena lördagen 2 mars 2024, med den helt nya showen RODEO. Detta blir Bolagets första spelning i en arena och dessutom deras största egna spelning hittills. Som vanligt utlovas en upplevelse som sent kommer att glömmas.

Biljetter släpps via allthingslive.se och Ticketmaster på fredag 27 oktober 10.00