Soolking pressbild

Franska sensationen Soolking live i Stockholm!

All Things Live är stolta över att presentera den globalt erkända popstjärnan Soolking, kommer till Stockholm den 27 april på Evenew Arena. Med imponerande 13 miljarder streams världen över, är Soolking inte bara en artist utan en global musikalisk kraft.

Soolking, känd för sin unika blandning av raï, hip-hop och världsmusik, har lyssnare över hela världen med hits som "Liberté", "Meleğim" och "Dalida". Hans dynamiska scennärvaro och förmåga att blanda olika genrer och språk har gjort honom till en av de mest spännande artisterna på den internationella musikscenen.

Hans karriär sköt i höjden efter ett framträdande på Skyrock FM's Planete Rap 2018, och sedan dess har han fortsatt att släppa hit efter hit, inklusive den globala succén "Suavemente" och en av hans senaste hits "Casanova".

En unik chans att uppleva Soolkings magnetiska uppträdande live! För mer information, besök allthingslive.se

Biljetterna släpps måndag 5 februari.

Om Evenew Arena:

Evenew Arena är en av Stockholms främsta arenor för liveevenemang, och erbjuder en förstklassig upplevelse för både artister och publik. Med sin toppmoderna design och akustik, är det den perfekta platsen för denna konsert. Mer om Evenew på evenewarena.com