Kristoffer Triumf möter fyra spännande gäster i kalkladan på c/o Bungenäs!

Kristoffer Triumf möter fyra spännande gäster i kalkladan på c/o Bungenäs!

Den 8 juli och den 15 juli kl 20:00 intervjuar Kristoffer Triumf spännande gäster live i den gamla kalkladan på nystartade c/o Bungenäs på Gotland. Missa inte att se detta live! På premiären gästar Titiyo och Andreas Kleerup och den 15 juli är Tobias Fröberg och Bo ”Bo Kasper” Sundström gäster. Kristoffer Triumfs “Värvet” har på två år gjort stor succé och blivit Nordens största intervjupodcast, detta är ett unikt tillfälle att se honom intervjua live i en kalklada.

2013 var ett fantastiskt år för “Värvet”. Det sammanlagda antalet nedladdningar av "Värvet" passerade 14 miljoner och det 100:e avsnittet firades med en live-intervju med statsminister Fredrik Reinfeldt. Nu ger Kristoffer Triumf ytterligare två tillfällen att få se intervjuer live, denna gången på det nystartade c/o Bungenäs på Gotland. Premiärkvällen den 8 juli gästar Tityo och Andreas Kleerup.

- Det blir en talkshow i en kalklada, och göteborgaren i mig vill kalla det för Kalkshow men det får det tydligen inte heta för chefen. Så vi kallar det Kristoffer Triumf möter! Första kvällen blir fantastisk, för jag har LÄNGE velat göra både Titiyo och Kleerup - och nu får jag chansen att snacka om musiken och livet med dem. Det kommer att bli en klassisk talkshow-kväll, kanske öppnar jag med ett skämt eller två till och med, och så kör vi två intervjuer på varandra med en liten vätskepaus. Och kanske, kanske spelas en liten trudelutt på slutet, säger Kristoffer Triumf.

Den 15 juli möter Kristoffer Tobias Fröberg och Bo ”Bo Kasper” Sundström. Om denna afton säger Kristoffer;
- Den andra kvällen blir också en musikalisk afton, då med gotländske demonproducenten Tobias Fröberg som har gjort fantastisk musik själv också, och Bo Sundström i princip inte kräver någon vidare presentation mer än att jag är ett fan.

För mer information och biljetter se: www.careofbungenas.com.

Om "Värvet"
"Värvet” är en av Sveriges största podcasts med över 14 miljoner nedladdningar. Programledaren Kristoffer Triumf har intervjuat över 100 intressanta personer, så som Fredrik Reinfeldt, Malena Ernman, Mauro Scocco, Maria Montazami, Johan Renck, Bodil Malmsten, Felix Herngren, Jonas Gardell, Laleh, Sissela Kyle, Petter, Özz Nûjen, Peter Jöback, Carina Berg, Mona Sahlin, Johan Rheborg, Sigge Eklund, Petra Mede, Annika Lantz och Henrik Schyffert.

För mer information kontakta:

Sophie Henningson, Blixten & Co
sophie.henningson@blixten.se