Louise och Julia poddar på liveturné våren 2024

Louise och Julia poddar på liveturné våren 2024

Nu står det klart att succépodden Louise och Julia poddar för första gången beger sig ut på turné – live! Våren 2024 kommer livepodden besöka fyra svenska städer och för att bjuda på en solig och rolig show – avhandlandes allt mellan hybris och självhat. Biljetter släpps den 29 november kl 10!

Julia Wiberg är en välkänd profil bland både barn och föräldrar efter att ha programlett SVT:s barnprogram Djur med Julia, Spotifypodden Julias coola djur och skrivit flera barnböcker om djur och natur. Louise Winblad driver Instagram-kontot ”hejhejvardag” med 187 000 följare och utsågs 2022 till årets humor-mamma av magasinet ”Mama”. Hon är även en flitigt anlitad illustratör och författare. Tillsammans startade de podden Louise och Julia poddar som snabbt klättrat på topplistorna och vunnit flera priser i Guldpodden.se, bland annat som Årets humorpodd!

Äntligen är det dags för Louise och Julia att möta publiken live. Det blir som en bikt, fast kul. Gör er redo för en sprudlande helkväll och framför allt – fram med skämskuddarna!

– Oj, så otroligt roligt det ska bli att äntligen få träffa våra LJUVLIGA lyssnare över hela landet och ge dem något mer, något extra bjussigt. Vi ser så mycket fram emot att ses IRL, hälsar Louise och Julia.

Biljetter släpps den 29 november klockan 10:00 på allthingslive.se

Turnéplan: