Mia Skäringers turné fortsätter till våren och hösten 2019 – biljettsläpp 25 oktober kl 10.00!

Med mindre än två veckor kvar till premiären av den utsålda turnén ”Avig Maria – No more fucks to give” så kan vi meddela att succén fortsätter även till våren och hösten 2019. Den 25 oktober släpps biljetter till ej tidigare besökta städer; Jönköping, Eskilstuna, Helsingborg, Luleå, Örnsköldsvik, Östersund, Kristianstad, Lidköping, Sandviken och Leksand. Det blir även ett kärt återseende i Örebro, Malmö, Linköping, Halmstad, Stockholm och Göteborg under 2019 och de biljetterna släpps också den 25 oktober kl. 10.00.

- Ja, va ska jag säga. Jag är så lycklig att få säga allt jag säger i min föreställning under en hel turnésväng till. Jag väntade så länge på att kunna formulera mig och att hitta orden så det tåls verkligen att sägas igen och igen, hälsar Mia.

”Avig Maria – No more fucks to give” har premiär den 2 november i Örebro på Conventum Arena. Därefter fortsätter föreställningen under ytterligare 16 kvällar runt om i Sverige med avslutning i Ericsson Globe i Stockholm den 25 november. Den 7 mars 2019 är det nypremiär, även denna gång i Örebro och sen fortsätter turnén ända fram till den 9 november då Mia avslutar sin resa i Göteborg.

Mia beskriver föreställningen som ”En hyllning till kvinnan – den feminina energin. Att få vara allt. Ful, vacker, stark, svag, jag. Frigörelse. Berättelsen om mig”.

Manus: Mia Skäringer
Regi: Helena Bergström

Turnéplan 2019
7 mars – Örebro, Conventum Arena
8 mars – Malmö, Malmö Arena
9 mars – Jönköping, Kinnarps Arena
10 mars – Linköping, Saab Arena
13 mars – Eskilstuna, Stiga Arena
14 mars – Helsingborg, Helsingborg Arena
15 mars – Halmstad, Halmstad Arena
16 mars – Stockholm, Ericsson Globe
25 oktober – Luleå, Coop Norrbotten Arena
26 oktober – Örnsköldsvik, Fjällräven Center
27 oktober – Östersund, Östersunds Arena
31 oktober – Kristianstad, Kristianstad Arena
1 november – Lidköping, Sparbanken Lidköping Arena
2 november – Sandviken, Göranssons Arena
3 november – Leksand, Tegera Arena
9 november – Göteborg, Scandinavium

Turnéplan 2018
2 november - Örebro, Conventum Arena (slutsålt)
3 november - Linköping, Saab Arena (slutsålt)
4 november - Linköping, Saab Arena (fåtal)
8 november - Gävle, Gavlerinken Arena (fåtal)
9 november - Västerås, Bombardier (slutsålt)
10 november - Karlstad, Löfbergs Arena (fåtal)
11 november - Karlstad, Löfbergs Arena
14 november - Uppsala, IFU Arena (fåtal)
15 november - Uppsala, IFU Arena (fåtal)
17 november - Göteborg, Scandinavium matiné (slutsålt)
17 november - Göteborg, Scandinavium (slutsålt)
18 november - Göteborg, Scandinavium (slutsålt)
22 november - Halmstad, Halmstad Arena (slutsålt)
23 november - Malmö, Malmö Arena (slutsålt)
24 november - Stockholm, Ericsson Globe (fåtal)
25 november - Stockholm, Ericsson Globe (fåtal)

Hemsida: miaskaringer.se

Instagram @miaskaringerlazar

facebook.com/miaskaringer

Biljettinformation
Biljetterna till turnén 2019 släpps den 25 oktober kl. 10.00 och säljs via miaskaringer.se

För intervjuförfrågningar och pressackrediteringar vänligen kontakta
Sandra Nordin, Blixten & Co, sandra@blixten.se, 0706-973959

Relaterat innehåll

Fler biljetter släpps imorgon till Mia Skäringers ”Avig Maria - No more fucks to give”

I våras offentliggjordes Mia Skäringers föreställning "Avig Maria - No more fucks to give", och inom loppet av en vecka hade 82.000 biljetter sålts. Nu är det även klart att Hampus Nessvold, ett sexmannaband under ledning av Stefan Sporsén samt fem dansare följer med på denna arenaturné. Imorgon kl. 10.00 släpps ytterligare biljetter i Linköping, Göteborg, Halmstad, Malmö och Stockholm.

Mia Skäringer sålde slut Ericsson Globe och Scandinavium på 8 minuter!

Idag kl. 10:00 släpptes biljetterna till Mia Skäringers föreställning "Avig Maria - No more fucks to give". Inom loppet av åtta minuter var bland annat både Ericsson Globe och Scandinavium slutsålda och inom ett timme var närmare 37.000 biljetter sålda. Fler föreställningar i Linköping, Karlstad, Göteborg och Stockholm, dessutom har kapaciteten utökats i flertalet städer. Biljettsläpp kl. 13:00!

Mia Skäringer på arenaturné med Avig Maria - No more fucks to give!

I november återupptar Mia Skäringer sin resa genom Sverige. Den här gången med ”Avig Maria - No more fucks to give”, en föreställning om att äga sig själv och vara kvinna på sina egna villkor. Premiären går av stapeln i Örebro den 2 november och åker därefter vidare till Linköping, Gävle, Västerås, Karlstad, Uppsala, Göteborg, Halmstad, Malmö och Stockholm. Biljetterna släpps på fredag kl. 10:00!

Mia Skäringer adderar ytterligare ett datum i Ericsson Globe den 17 mars 2019 – biljetterna släpps på lördag!

För drygt 2 veckor sedan gick startskottet för Mia Skäringers höstturné med föreställningen "Avig Maria - No more fucks to give". Redan innan premiär hade hela 140 000 biljetter sålts, och i slutet av oktober offentliggjordes det att föreställningen fortsätter spela under 2019. Nu står det klart att Mia släpper upp ytterligare en Ericsson Globe, den 17 mars 2019.