Moto Boy släpper musik på svenska och åker på turné!

Moto Boy släpper musik på svenska och åker på turné!

“Min Stora Kärlek" som släpps den 22 februari blir Moto Boy’s första låt på svenska, och den första låten från den till hösten kommande skivan. Det är också namnet på den turné han gör i april på små, exklusiva venues i Sverige. Biljetter ute nu!https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

“Hösten 2018 firade jag av de första 10 åren som artist med en jubileumsturné och nu smäller jag igång nästa decennium med en ny skiva på ett nytt språk.”

På scenen i April har han med sig Tittie och Pikko, trummor och synthar, samma explosiva band som lyfte taken på jubileumsturnén 2018, och live på scenen för första gången på 10 år kommer vi se PIKKO som efterband.

Moto Boy - Min Stora Kärlek TOUR
10 april - Stockholm, Dramatenbaren
11 april - Göteborg, Nefertiti
12 april - Växjö. Kafé De Luxe