Parham ansluter till All Things Live och firar 10-årsjubileum av debutalbumet "Pojk" med stor konsert på Fållan

Äntligen kan vi avslöja en drös nyheter om Parham, som numera är en del av All Things Live och tillbaka hos Playground Music som skivbolag. Den 1 november firar han 10-årsjubileet av sitt debutalbum "Pojk" med en spektakulär konsert på Fållan. Den 5 juni släpper han sin nya singel "Förlåt" tillsammans med Simon Superti och som firas med releasefest samma kväll på Café Klotet i Stockholm.

I år är det 10 år sedan Parham släppte sitt hyllade debutalbum “Pojk”. Det firas med en stor jubileumskonsert på Fållan den 1 november 2024 – en unik upplevelse med en rad gästartister. Till jubileet kommer även Playground Music att släppa en exklusiv gatefold 2 x LP vinylutgåva av "Pojk", som inkluderar ett tidigare outgivet bonusspår. Missa inte detta – biljetter släpps den 24 maj klockan 10:00 på allthingslive.se!

•Datum: 1 november 2024

•Plats: Fållan, Stockholm

•Biljetter: 24 maj kl. 10:00 på allthingslive.se

•Konserten presenteras i samarbete med this is Scandinavia

Ny singel "Förlåt" – släpps 5 juni

Det finns samarbeten och så finns det drömsamarbeten. Nya låten från Parham är just detta. På ”Förlåt” gästas han av ingen mindre den Grammis-vinnande artisten Simon Superti, som hyllats för sina produktioner och släpp och som även är med i årets “Så Mycket Bättre”. Soundet kallar de för "Svartskallepunk" – det är en låt som inte håller igen någonstans, som är intensiv från första till sista takten. Senast vi hörde från Parham var i det uppmärksammade Spotify-samarbetet där han tolkade Håkan Hellströms "Pistol", producerad av Martin Tinitus som även står bakom produktionen av "Förlåt".

Releasefesten för "Förlåt" kommer att hållas samma dag på Café Klotet i Stockholm.

•Datum: 5 juni 2024

•Plats: Café Klotet, Stockholm