SkiStar utökar samarbetet med All Things Live – lanserar ny avslutningshelg i Hemsedal

I samarbete med All Things Live lanserar SkiStar skid- och musikfestivalen Hemsedal Snowfest 25–28 april. Kombinationen av härligt skidåkande, bra musikupplevelser och poolrace är ett perfekt sätt att avsluta en fantastisk vintersäsong – i det som många kallar för "Skandinaviska Alperna".

April är här och i Hemsedal pågår skidsäsongen hela vägen till 1 maj. Hemsedal Snowfest äger rum under den sista öppningshelgen och det blir konserter på flera scener i området. Lineupen inkluderar artister som Julie Bergan, OnklP, Kari Bremnes, Luke Elliot, Simen Steinklev, Glimmer, Ravi och SKAAR!

Som traditionen bjuder kommer det att finnas en stor scen utanför Skistua. Dessutom blir det konserter på både Skigaarden och Stavkroa, där bland annat Matoma spelar på lördag.

- Vi är väldigt glada för samarbetet med All Things Live, som säkerställer att vi har bra artister och en fantastisk inramning runt avslutningshelgen, säger Andreas Smith Erichsen, destinationschef på SkiStar Hemsedal och fortsätter:

- Vi är strålande nöjda med vintern hittills och ser fram emot en fantastisk avslutning på säsongen. Kombinationen av bra skidåkande, fint väder och bra underhållning är något vi uppskattar, och vi vet att våra gäster också gör det. Hemsedal Snowfest kommer att bli en fantastisk avslutning på en mycket bra säsong.

Konserterna ingår i SkiPasset, förutom på Stavkroa där det säljs egna biljetter.

Läs mer och köp biljetter på snowfest.no

Regioner