Stjärnspäckad Lineup Lyser upp Nyhamnen på All Things Live's Nya Festival, The Harbour

Veronica Maggio, Molly Sandén och flera stjärnor lyser upp Nyhamnen på All Things Live's nya festival, The Harbour.

All Things Live är stolta över att presentera sin nya festival, The Harbour, som kommer att äga rum den 26 Juli på evenemangsplatsen Nyhamnen. Med en stjärnspäckad line-up inklusive Veronica Maggio, Molly Sandén, Norlie & KKV, Anis Don Demina, Lova, Alex Järvi och fler lovas inom kort, är festivalen inställd på att bli en av sommarens höjdpunkter.

Festivalen är en del av All Things Live's uppdrag att ta med levande underhållning till publiken genom att representera och visa upp talangfulla artister och att erbjuda enastående underhållningsupplevelser.

Vi är stolta över att kunna visa upp några av de mest talangfulla artisterna i Sverige och ser fram emot att välkomna alla till Nyhamnen för en oförglömlig helg.

Festivalen kommer att erbjuda den ultimata festivalkänslan med allt vad det innebär – från pulserande musik till god mat och en gemenskap som bara Malmö kan erbjuda.

Biljetter kan köpas via festivalens officiella webbplats, theharbour.se, och genom vår officiella biljettpartner, tickster.com.

För mer information och uppdateringar, besök theharbour.se

Låt oss tillsammans skapa sommarens mest minnesvärda musikögonblick!

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.