Thomas Stenström avslöjar resterande städer för sin arenaturné – gör stopp i Malmö & Göteborg

Tidigare i augusti annonserade Thomas Stenström sin Superlativ Tour – en arenaturné som går av stapeln i början av 2024 med stopp på Tele2 Arena i Stockholm. Nu avslöjas resterande städer och arenor på turnén – nämligen Malmö Arena den 27 januari och Skandinavium i Göteborg den 2 februari. Biljettsläpp på onsdag!

Thomas har under en lång tid försett Sverige med låtar att förälska sig i och blivit både Grammis- och trefaldigt P3 guld-nominerad. I våras släppte han megahiten “Andas in andas ut” som nått topplaceringar sommaren igenom och streamats över 12 miljoner gånger. Den 11 augusti släpptes låten “Solen” – ett smakprov på det efterlängtade albumet SUPERLATIV 97 som släpps den 13 oktober.

2022 var ett minst sagt ett rekordartat år för Thomas Stenström med fullsatta arenaspelningar på Avicii Arena och Scandinavium, en sommarturné med 25 stopp följt av höstens och vinterns Dreamer Tour. Ordet “utsålt” fortsatte vara en gemensam nämnare när han inledde 2023 på Cirkus och Pustervik och begav sig ut på en storslagen sommarturné som gick av stapeln på Lollapaloozas stora scen.

I vinter lägger Thomas Stenström i ytterligare en växel när Dreamer Tour övergår till Superlativ Tour – en arenaturné med stopp på Malmö Arena i Malmö, Scandinavium i Göteborg och Tele2 Arena i Stockholm.

– Göteborg, Malmö och Stockholm – GE HIT GITARREN, hälsar Thomas Stenström.

Biljetter till Malmö Arena & Scandinavium släpps på onsdag den 6 september klockan 10:00 på allthingslive.se!

Turnéplan
27 januari 2024, Malmö Arena, Malmö