Turnéflytt för Körbergs show till sommaren 2024 säkrad

Turnéflytt för Körbergs show till sommaren 2024 säkrad

Turnén av Tommy Körbergs hyllade show "Grand Finale" har tvingats flyttas fram till sommaren 2024 pga av sjukdom. Nu meddelar arrangören All Things Live att datum till tidigare planerade spelplatser är bokade och säkrade. Köpta biljetter kommer att gälla till dessa nya datum.

Showen som spelats för utsålda hus i både Stockholm och Göteborg hade just börjat sin efterlängtade Sverigeturné sommaren 2023 när Tommy Körberg akut fick läggas in på sjukhus. Att behöva ställa in smärtade Tommy mycket och beslutet att i stället slutföra turnén nästa sommar var självklart. Nu är alltså exakta datum spikade och publikens tidigare köpta biljetter gäller 2024 eller återlöses genom den lokala arrangören. Köpare kontaktar sin lokala arrangör för mer information.

Turnéplan Grand Finale 2024:
12/7 Kristianstad, 13/7 Båstad, 14/7 Kalmar, 20/7 Skuleberget, 21/7 Dalhalla, 26/7 Kungsbacka, 27/7 Karlstad, 28/7 Lidköping, 1/8 Vagnhärad, 2/8 Uppsala, 3/8 Huskvarna, 9/8 Luleå, 10/8 Umeå, 24/8 Västerås.

Även Stockholm och Gävle kommer flyttas till 2024, datum för dessa meddelas inom kort.

Om Tommy Körbergs Grand Finale

I Grand Finale! sammanfattar Tommy Körberg sin unika musikaliska karriär och låter publiken följa med bakom kulisserna i sitt omsusade och händelserika liv. En svindlande resa kantad av musikaler, skandaler och schlagerfinaler tillsammans med Sveriges största röst, uppbackad av virtuosa musiker.

"Världsklass", "Storslagen", "Slagkraftigt, snabbtänkt och spirituellt", "Pondus och hjärta"

”Och till er, kära publik, vill jag bara säga tack för er förståelse. Det ska bli en fröjd att få möta er sommaren 2024".

- Tommy Körberg

All Things Live Sweden representerar ett 150-tal av Sveriges mest framstående artister, komiker, profiler och producerar konserter, shower, musikaler, stand up comedy, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.