Vinfestivalen gästar Petters 25årsjubileum den 26 augusti

Vinfestivalen gästar Petters 25årsjubileum den 26 augusti

I augusti fyller artisten Petter 25 år och det firas under fyra kvällar på Mosebacketerrassen i Stockholm. Förutom otroliga konserter med Petter och gästartister adderas även Vinfestivalen den 26 augusti – med pizzor från populära Lilla Napoli i Falkenberg och spännande hantverksviner från Budbreak. Välkommen till en fantastisk sensommardag med mat, dryck och musik!

Om Budbreak
Budbreak är Petters vinimport som har stort fokus på viner från norra Italien, men de importerar även vin från många andra länder och regioner. En lång rad av Budbreaks producenter kommer att finnas på plats för att servera och prata om sina viner under Vinfestivalen på Mosebacke.

Om Lilla Napoli
Populära Lilla Napoli i Falkenberg gör ett unikt besök i Stockholm under Vinfestivalen! De serverar sin tolkning av Pizza Napoletana och ingen annans. “Vi vet själva inte en enda pizza i Neapel som är exakt som vår, kanske finns det eller kanske inte. Huvudsaken är att vi rör oss inom det ramverk man kan kalla pizzan för Napolitansk, och det gör vi med råge.”

Biljetter till Vinfestivalen går att köpa som ett separat tillägg till konsertbiljetterna men även som separata biljetter. Läs mer och boka på allthingslive.se/artist/petter

Regioner

All Things Live Sweden representerar ett 130-tal av Sveriges mest framstående artister, komiker, profiler och producerar konserter, shower, musikaler, stand up comedy, teater och dansföreställningar över hela Skandinavien.