Alterna badrum no 10 är fylld av produktnyheter tillsammans med befintliga favoriter.

Gott om nyheter i årets Alternakatalog

-Det känns jätteroligt att ha så mycket nytt att visa upp, säger Martina Ekblom som jobbar som marknadschef på Alterna. Att utöka och uppdatera utbudet av produkter i enlighet med efterfrågan är en självklarhet för oss. Det är min tro och förhoppning att nyheterna kommer att tas emot väl, bland fackmän såväl som hos slutkonsumenter.

De nya produkterna har tagits fram för att matcha och komplettera befintligt utbud, vilket gör att de smälter in bra i sortimentet.

Bland nyheterna återfinns exempelvis;

• Den populära duschväggsserien Lusso växer! Nu utökar vi den med Lusso White och Lusso Chess, som har vita detaljer – extra effektfullt mot färgat kakel. Dessutom finns den helt nya duschväggen Lusso Xtra, som med mjukt svängd form ger elegans åt badrummet. Sist, men inte minst, kommer vikdörren i frostat glas.
  • Lusso duschhylla ger perfekt förvaring i duschen, enkelt monterad mellan profil och vägg.
  • Underskåp med luckor och väggskåp i två djup är helt nya delar av Isella-serien.
  • Ariella X – spegelskåpet med smart, flexibel inredning – kommer nu i fler bredder.
  • Vitt är en växande trend: Nu kommer handdukstorkar, duschset, handtag, spegelramar och tillbehör även i matt vit.

Katalogen finns att hämta hos våra återförsäljare. Du kan också beställa din katalog och få den direkt hem i brevlådan.

Alterna Badrum är ett av Europas ledande varumärken inom badrum och erbjuder ett sortiment med allt från möbler till dusch, handdukstorkar,  badkar och tillbehör. Alterna badrum står för både form och funktion som lyfter alla badrum.

Alterna marknadsförs i Sverige av Dahl Sverige AB, Sveriges ledande handelsbolag inom VVS.

Besök oss gärna på www.alternabadrum.se eller kontakta oss på info@alternabadrum.se