Dina uppgifter är i trygg hamn hos oss

Dina uppgifter är i trygg hamn hos oss

Alukin Boats Sweden AB värnar om din personliga integritet. Vår hantering av dina uppgifter är viktig för oss och vi vill att du ska känna dig trygg i hur vi behandlar dessa. De uppgifter vi har, används endast av Alukin aluminiumbåtar för att hålla dig uppdaterad gällande nyheter och vår livsstil kring båtar och båtliv.

Den 25 maj börjar GDPR (General Data Protection Regulation) att gälla i Sverige och resten av EU. Syftet med GDPR är att stärka skyddet för privatpersoner och reglerar företags hantering av personuppgifter. GDPR ersätter Dataskyddsdirektivet från 1995, samt alla medlemsländers nuvarande nationella bestämmelser, bland annat PUL (Personuppgiftslagen).

Därför ber vi dig meddela oss ifall du önskar ta bort dig från vårt utskick och det register från vilket du hittills erhållit vår information. Allt du behöver göra är att klicka på länken längst ner i våra utskick, eller skicka ett mail till info@alukin.se.