NYHET - ZLATAN SPORT Styling Gel

NYHET - ZLATAN SPORT Styling Gel

Det sägs att hårt arbete toppar talang och att en av hemligheterna till framgång ligger i de dagliga rutinerna. Zlatan är själv ett levande bevis på det. Zlatan Sport från Zlatan Ibrahimović Parfums är ett sortiment av groomingprodukter direkt baserade på Zlatans egen necessär och omfattar de produkter som han själv använder, varje dag.

ZLATAN SPORT-serien kompletteras nu med ZLATAN SPORT Styling Gel för att bredda det uppskattade hårsortiment som idag omfattar ZLATAN SPORT Hair Wax och ZLATAN SPORT Sea Salt Spray. ZLATAN SPORT Styling Gel är en vårdande hårgel som ger hållbar stadga, kontroll och glans utan att flagna. Innehåller fuktgivande ämnen som skyddar hår och hårbotten.

Serien ZLATAN SPORT är tillverkad och designad i Sverige och består av groomingprodukter för honom som är framtagna för att ge energi som både känns och syns. Produkterna är veganska och har alla klarat de tuffaste testerna och kvalitetskraven på marknaden.

#zlatansport #therightroutine

ZLATAN SPORT Styling Gel 100 ml RRP 99 SEK (RRP - rekommenderat pris)
Finns bland annat på zlatansport.com, utvalda apotek, Åhléns, KICKS och Lyko

Mer information:
www.zlatansport.com
Therese Wallin, Amazing Brands AB
+ 46 73 045 57 00
therese@amazingbrands.com

• Spa, hälsa, friskvård

• zlatan ibrahimović parfums
  • amazing brands

Amazing Brands creates unique fragrance and beauty products for conscious men and women. We build our brands with extended market knowledge and industry expertise. Our team conceptualizes and brings forward beauty and fragrance lines, from concept to product development, branding and go to market. Collaborating with the best in business. With a growing portfolio and a passion for brands, we are only getting started.

Amazing Brands was founded 2014.

Therese Wallin

Presskontakt Marknadsansvarig