Amazon lanserar nya reafesten Prime Exklusiv Rea den 11-12 oktober

Amazon lanserar nya reafesten Prime Exklusiv Rea den 11-12 oktober

Det nya 48-timmarseventet ger svenska Prime-medlemmar exklusiv tillgång till erbjudanden på populära märken som Bose, Sony, Garmin, Nintendo, LEGO, ghd, Electrolux, Helly Hansen och Ecco.

Svenska kunder kan registrera sig för en 30-dagars gratis provperiod av Prime på www.amazon.se/prime*, vilket ger tillgång till obegränsad streaming av filmer och TV-serier genom Prime Video, gratis spel och spelinnehåll genom Prime Gaming, samt nya Amazon Prime Exklusiv Rea.

Stockholm 26 september 2022 - Idag presenterar Amazon nya Prime Exklusiv Rea, ett nytt globalt tvådagars shoppingevent exklusivt för Prime-medlemmar. I Sverige börjar eventet den 11 oktober vid midnatt och pågår till och med 12 oktober. Rean kommer att äga rum i 15 länder över hela världen.

Amazon Prime Exklusiv Rea ger medlemmar chansen att inleda julhandeln tidigt med tusentals erbjudanden. Svenska shoppare kan spara pengar på produkter inom bland annat elektronik, hem, kök, leksaker och Amazon Devices.

“Amazons nya Prime Exklusiv Rea är ett firande av och för våra Prime-medlemmar och en fantastisk möjlighet att få tillgång till rabatter på några av våra mest populära varumärken och produkter”, säger Gulfem Toygar, Sverigechef på Amazon. “Våra svenska kunder vill ha bra erbjudanden nu mer än någonsin och vi vet att många svenskar börjar julhandla tidigt, så detta är en utmärkt möjlighet att spara pengar på julshoppingen".

Prime-medlemmar kan dra nytta av gratis 1-2 dagars hemleverans eller hämta upp sin beställning hos ett ombud, utan gräns på minsta ordervärde. Helgleverans erbjuds även i Stockholm, Göteborg och Malmö.

För beställningar som görs från och med den 1 november 2022 till 31 december 2022 kan kunder dra nytta av Amazons uttökade returtid och returnera sina varor eller oönskade presenter fram till den 31 januari 2023.

För att delta i Prime Exklusiv Rea måste du vara Prime-medlem. Svenska kunder kan bli medlemmar via www.amazon.se/prime genom att registrera sig för en 30-dagars provperiod. *Kostnaden därefter är 59 kr per månad, eller 549 kr per år (medlemmar kan säga upp sitt abonnemang när som helst). Som Prime-medlem får du tillgång till snabb och gratis leverans av miljontals produkter samt tillgång till obegränsad streaming av filmer och TV-serier på Prime Video.

Varje dag är bättre med Prime
Prime utvecklades för att göra ditt liv bättre varje dag. Över 200 miljoner betalande kunder världen över drar redan nytta av de många fördelarna som tillkommer med Prime, inklusive det bästa när det gäller shopping, erbjudanden och underhållning. I Sverige inkluderar detta gratis och snabb leverans på miljontals produkter, obegränsad tillgång till populära och prisbelönta filmer och TV-serier, inklusive Amazon Originals på Prime Video, samt Prime Gaming. Amazon Prime är tillgängligt för 59 kr/månad efter den kostnadsfria provperioden. Registrera dig för en kostnadsfri 30-dagars provperiod på www.amazon.se/prime. Avbryt när som helst.