Ambiductor välkomnar Tomas Wächtler som ny Marknadsansvarig för VA

Ambiductor välkomnar Tomas Wächtler som ny Marknadsansvarig för VA

Ambiductor fortsätter att stärka sitt team med rekryteringen av Tomas Wächtler som den nya marknadsansvarige för produkter inom VA. Med Tomas erfarenhet och expertis kommer vi att fortsätta att leverera högkvalitativa produkter och tjänster till våra kunder inom vatten- och avloppsbranschen.

- Vi ser fram emot att ha Tomas ombord som en viktig del av vårt team. Med hans kunskap och passion för marknadsföring inom VA-sektorn kommer vi att ta Ambiductors produktportfölj till nya höjder, säger Karl-Johan Hultman, VD på Ambiductor.

Rekryteringen av Tomas som Marknadsansvarig för produkter inom VA markerar ett viktigt steg i Ambiductors framtidsplaner. Med hans ledarskap och strategiska tänkande kommer företaget kunna fortsätta växa och utveckla sitt erbjudande för att möta kundernas behov och förväntningar på bästa möjliga sätt.

- Ska bli fantastiskt kul att få arbeta tillsammans med ett sådant drivet och duktigt team och tillsammans lyfta Ambiductor till nästa nivå! säger Tomas Wächtler.

Tomas kommer tidigare från företag inom vattenreningsbranschen där han med ökat företagets konkurrenskraft och gjort produkterna mer attraktiva för kunderna. Med hans kunskap om branschen blir detta ett naturligt nästa steg.