Ny hemsida för www.ambiductor.se

Ny hemsida lanseras av Ambiductor för att stärka kundrelationer

Ambiductor, en ledande leverantör av energimätare, vattenmätare, oljemätare och lösningar inom Internet of Things (IoT) och smart mätning, meddelar idag lanseringen av sin nya hemsida. Den nya webbplatsen är utformad för att stärka företagets kommunikation med kunder inom VA, fjärrvärme, fastigheter och industri.

- Vår nya hemsida speglar vår strävan att ständigt förbättra vår kundservice och att förmedla vår tekniska expertis på ett tillgängligt sätt, säger Karl-Johan Hultman, VD på Ambiductor.

Webbplatsen kommer att innehålla detaljerad information om Ambiductors breda sortiment av produkter, inklusive dess energimätare, vattenmätare, oljemätare och IoT-lösningar. Dessutom kommer webbplatsen att erbjuda användbara resurser och artiklar om branschrelaterade ämnen och nyheter.

- Vi tror att den här webbplatsen kommer att bli en värdefull resurs för våra kunder och för alla som vill lära sig mer om våra produkter och tjänster, fortsätter Karl-Johan Hultman.

Ambiductor ser fram emot att välkomna kunder och besökare till den nya hemsidan och uppmuntrar alla att utforska de olika funktionerna och resurserna som finns tillgängliga.

Adressen till hemsidan är densamma som tidigare: www.ambiductor.se

Bolaget kommer arbeta aktivt med undervisning, prediktiv support och samtidigt bibehålla all gammal dokumentation.

OBS! Vissa länkar har förändrats. Det kan ta ett par dagar för alla gamla länkar att fungera. Vi beklagar om ni upplever problem kring detta.

För mer information, kontakta kalle.hultman@ambiductor.se.

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.

Kategorier