Ängelholmshem fyller 70 år!

Ängelholmshem fyller 70 år!

Hurra hurra hurra! Ängelholmshem fyller 70 år som fastighetsbolag under 2020. Men jubileum under ett pandemiår innebar att något stort firande inte var aktuellt. Vi ville ju såklart inte medverka till någon ökad smittsmidring i samhället. Vi ville däremot inte att jubileumsåret skulle passera våra hyresgäster obemärkt förbi. Ett jubileum är ett ypperlig tillfälle för Ängelholmshem att visa sin uppskattning till alla dem som bor oss hos. När man tänker på det så bor mer än var sjätte ängelholmare hos Ängelholmshem, vilket vi är väldigt stolta över.

Idéerna var många men till slut landade vi i en jubileumspåse. En återanvändningsbar tygpåse med specialtryck som bland annat fylldes med pepparkakor, ett jubileumsparaply och den årliga väggkalendern.

Under en tisdag i december deltog personal från hela Ängelholmshem när påsarna skulle delas ut till var och en av våra 3 105 hyresgäster. Med tomteluvor och munskydd självfallet! Jubileumspåsen visade sig mycket uppskattade och det är roligt att man nu titt som tätt ser våra hyresgäster komma gående med både påse och paraply.