Ängelholmshem nominerad till Kundkristallen

Ängelholmshem nominerad till Kundkristallen

Ängelholmshem är nominerad i kategorin ”Störst lyft serviceindex” till fastighetsbranschens pris Kundkristallen. Kategorin gäller för bostadsbolag med 1 000 – 3 999 bostäder.

Det är för femtonde året i rad som fastighetsbranschens prestigefulla pris Kundkristallen delas ut för att kora Sveriges bästa hyresvärdar. De nominerade utses bland de företag som genomfört kundundersökningen AktivBo under 2019, där hyresgästerna får betygsätta hur de upplever sin hyresvärd.

Priserna delas ut den 6 februari till de bolag som gjort störst förbättring av sin service jämfört med tidigare års mätning samt har bäst totalresultat.

Läs mer om de nominerade bolagen här: https://aktivbo.se/event/