Pressmeddelande -

Anti-agingeffekt av aktiverade ceramider och kreatin i Börlinds nya produkt NatuRepair.

Eko-kosmetik företaget Börlind introducerar en ny lätt, serumlotion med direkt märkbar effekt på hudens fräschör, NatuRepair.

Bio-Recell Komplex är aktiverande, fuktgivande, cellförnyande, energibooster till huden. Det är ett resultat av decenniers forskning och utveckling av naturens råvaror till aktiva komponenter för hudens välbefinnande. Aktiverade ceramider, kreatin och hyaluronsyra ingår i komplexet. Tillsammans med höga doser av vitamin C och E aktiveras hudens cellandning, gamla celler återladdas och hudens elasticitet stabiliseras. Fina oljor av makadamianöt, jojobaolja och sheasmör ger en lätt lotion som omedelbart absorberas av huden och gör den mjuk och smidig.

NatuRepair är ett mellanting mellan en lotion och ett serum som kompletterar den dagliga hudvården, kan användas under dag,- och/eller nattcrème, under sommaren som ensam dagcrème, eller som intensivkur morgon och kväll.

30 ml, ca pris 800 kr.

NaturRepair finns i hälsobutiker, hos hudterapeuter och SPA-anläggningar, samt på webben, www.borlind.se

Kontakt: Iréne von Arronet, tfn 0173 311 00 eller mobil 0708 11 08 33, irene@arronet.se

Börlind just nu i Bella&Tyra show på webbTV, torsdagar 21.00, www.nyheter24.se

• Friskvård

• eko-kosmetik
  • annemarie börlind
  • naturepair
  • bio-recell komplex
  • jojobaolja
  • cellförnyande
  • intensivkur
  • bella&tyra show

Annemarie Börlind är ekologisk hudvård framställd av naturens finaste råvaror, som med högteknologisk bioteknik omvandlas till effektiv hudvård med lyxkänsla och dokumenterad effekt. Örtextrakt, källvatten, kallpressade vegetabiliska oljor, fuktkomponenter som ceramider, hyaluronsyra och exotiska plantextrakt är de viktigaste råvarorna. Fri från mineraloljor, parabener, djurförsök och syntetiska tillsatser.

Annemarie Börlinds produkter säljs i hälsobutiker över hela landet. Börlind Skandinavien/Arronet Production AB , Box 95, 742 22 Öregrund. E-post boerlind@arronet.se,  webb: www.borlind.se