Nils Bacos Årets Försäkringsprofil Insurance Awards 2013

Nils Bacos Årets Försäkringsprofil Insurance Awards 2013

Ytterligare ett erkännande för Nils Bacos som gör pensionsfrågan begriplig för alla.

”Nils Bacos är försäkringsrådgivaren som sadlade om och blev en uppskattad folkbildare inom pensionssparande. Sitt gedigna kunnande har han bland annat demonstrerat i handboken ”Maximera Din Pension” och i boken ”Bli inte blåst på Pensionen”.
Han visare på ett övertygande sätt att avdragsgillt pensionssparande är en förlustaffär för 80 procent av svenskarna och att det är betydligt bättre att pensionsspara på ett investeringssparkonto. Juryn vill visa sin uppskattning för Nils Bacos viktiga arbete att göra fler konsumenter till kloka pensionssparare.” (juryns motivering)

Insurance Awards arrangeras av:

IFU en del av IFL vid Handelshögskolan i Stockholm

Risk & Försäkring, affärsnyheter för bättre beslut