Aon är nominerat till årets försäkringsförmedlare både inom liv och sak

Aon är nominerat till årets försäkringsförmedlare både inom liv och sak

När Insurance Awards delas ut imorgon den 2 april på Berns finns Aon nominerat inom två av de sju kategorierna; Aon är nominerat som årets försäkringsförmedlare inom både sak och liv.

Aon Sweden har idag ett brett sakförsäkringserbjudande i kombination med spetskompetens inom ett antal produktområden och nischer. Vi har nu passerat de största sakförmedlarkonkurrenterna i Sverige omsättningsmässigt.

Vårt helägda dotterbolag Aon Hewitt har tagit en tydlig position för ökad öppenhet i frågan om vem som betalar för vad i tjänstepensionen, allt för att öka transparensen på tjänstepensionsmarknaden.

Risk & Försäkring arrangerar galan i samarbete med IFU, en del av IFL vid Handelshögskolan i Stockholm.