Aon deltog i SPPs förmedlarafton 2017

Nyhet   •   Okt 27, 2017 10:51 CEST

Igår deltog Carita Opseth, affärsområdeschef för Aon Health & Benefits i paneldiskussionen på SPPs Förmedlarafton 2017. Årets tema var Uppdrag framtid och under paneldiskussionen debatterades ämnet Förändring & Ledarskap. SPP har länge haft ett särskilt fokus på hållbarhet och värderingsdrivande faktorer. Man har satt globala mål och i portfolion ska det finnas fonder som är långsiktigt hållbara.

- När det kommer till hållbarhet och ledarskap handlar det för mig om vad som kommer inifrån individen, säger Carita. Personal som har rätt värderingar för detta vidare ut till våra kunder genom sina kundmöten.

Det var i november i fjol som Carita också blev utsedd av SPP till årets hållbara förmedlare med motiveringen ”Carita bidrar med en hållbar affärsutveckling – strategiskt och konkret. Genom sitt ledarskap driver hon marknaden i en mer hållbar riktning.”

Aon Health & Benefits säkerställer att Aons kunders pensionsprogram är säkra, skäliga och hållbara genom bland annat objektiv och oberoende rådgivning som ger arbetsgivare och de anställda en överblick över pensionsplanerna.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="https://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.