Välkommen till Aon Health & Benefits, André och Frida!

Välkommen till Aon Health & Benefits, André och Frida!

Aon har under våren haft flera lediga positioner inom bolaget och nu kan vi hälsa välkommen till två nya medarbetare till affärsområde Health & Benefits.

André Mattsson

André kommer närmast från Avanza pension där hans senaste roll varit som kontorschef för Avanza Pension i Malmö. Tidigare har han bl a arbetat som företagsrådgivare och resande säljare och kommunikatör. Under 2 år gjorde han ett avbrott från Avanza för att arbeta som Account Manager på Bureau van Dijk. Med sina kunskaper om finansmarknaden och sin erfarenhet från försäljning och kommunikation kommer André bli ett bra komplement till vårt team!

Frida Ljung

Frida har arbetat i pensionsbranschen sedan 2000 och kommer närmast från Avanza Pension där hon arbetat sedan 2008. Hos oss kommer Frida arbeta som Client Coordinator och med hennes breda kunskap gällande administration och pensionsmarknaden blir Frida ett starkt tillskott till teamet.

Varmt välkomna till Aon!