Aon Sverige söker Account Executive

Aon Sverige söker Account Executive

Vill du utveckla dina kunder inom företagsförsäkring samtidigt som du tar ett brett ansvar för din kund och dennes riskportfölj? Då har vi jobbet för dig!

Skicka in din ansökan idag: https://www.aon.com/sweden/om-aon-sverige/arbeta-pa-aon?rmpage=job&rmjob=208&rmlang=SE

Empower Results®

Aon är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom riskhantering för företag och organisationer genom risk managementtjänster, försäkrings- och återförsäkringsförmedling samt rådgivning inom Human Resources kring rekrytering, lön, belöning och pensioner. Vi skapar skräddarsydda lösningar anpassade efter kundernas specifika önskemål. Huvudkontoret ligger i Stockholm, kontor finns även i Göteborg och Malmö med sammanlagt cirka 210 anställda. Aon är certifierade enligt ISO 1400 och vårt kontorshus i Stockholm har tilldelats LEED Guld-certifiering för dess många intelligenta och klimatsmarta lösningar.

Aon Sweden
Valhallavägen 117H, Box 27093