Apoteket Bjuv i Bjuv öppnar i nya fräscha lokaler

På måndag 13/2 öppnar apoteket Bjuv på Södra Storgatan 15 i Bjuv.

Apoteksgruppens VD Eva-Britt Gustafsson och Näringsdirektör Bengt Fellbe kommer att inviga de nya lokalerna och klippa bandet kl 11:30.

De första kunderna får en ros och bjuds på kaffe och fika.

- Med de nya lokalerna på Södra Storgatan har vi fått ett modernt apotek med större egenvårdsutrymmen. Det finns bra parkeringsmöjligheter och vi ligger nu också nära vårdcentralen som vi redan har ett bra samarbete med. Säger Ann Strandberg, Apotekschef på Apoteket Bjuv.

Under hela första veckan kommer apoteket ha förmånliga erbjudanden för alla kunder. Medlemmar i kundklubben Poängen får dessutom dubbla poäng hela veckan.

Apotekschef Ann Strandberg med Personal hälsar både nya och gamla kunder välkomna till det nya apoteket på Södra Storgatan 15.

Ann Strandberg, Apotekschef, Apoteket Bjuv, telefon 0701-71 95 98

Christian Jebsen, informationsansvarig, Apoteksgruppen, telefon 0733-89 20 83

• flytt

• Bjuv

Apoteksgruppen är din lokala hälsopartner för ökat välbefinnande. Från Gällivare i norr till Borrby i söder. Apoteken drivs av lokala småföretagare med en gemensam serviceorganisation. Genom att kombinera den stora kedjans skalfördelar med den lokala entreprenörens kunskap, service och kundfokus, skapar vi personliga och inspirerande apotek.