Evenemang via arbetsplatsenifokus.se

TIPS- På spännande evenemang. Online och live!

Här kommer fyra goda tips på evenemang från arbetsplatsenifokus.se.

Ta del av och anmäld dig till spännande webbseminarier och liveevenemang.

AI - vart är vi på väg?

I detta webinar försök vi ge en grundläggande bild av vad AI egentligen är och vilka effekter det kan få på våra liv och vårt arbete. Ken Larsson och Jacob Sundberg, JSC it-partner diskuterar intelligens, etik, automatisering och, förstås, relationen till Microsoft 365. Läs mer här!
När: 9 mars 2023, 10:00-11:00
_

Följ med till Input Pop-up! En inspirerande designupplevelse i Slagthuset - Malmö

Design och inredning står i centrum när Input Pop-up intar Slagthuset i Malmö den 9 mars. Input interiör och 90 ledande varumärken visar säsongens nyheter, hållbara lösningar och formstarka favoriter. Läs mer här
När: 9 mars 2023, 10:00-20:00

Zero trust som koncept

Nya tidens hotbilder och arbetssätt kräver att vi tänker digital säkerhet på ett nytt sätt. Zero trust är en modell för säkerhet i en komplex och mångfacetterad omvärld som även innefattar distansarbete. Läs mer här!
När: 23 mars 2023, 10:00-11:00

Möteskulturdagen 2023

Årets viktigaste möte - om möten! Över 1000 frågor har varje år kommit och fått inspiration och kunskap kring möteskultur. Men det var först pga av pandemin det blev en ledningsstrategisk fråga. Idag är det få ledningsgrupper som inte haft möteskulturen på sin agenda. Den 27e mars har du möjlighet att delta fysiskt eller digitalt. Läs mer här!
När: 27 mars 2023, 12:30-16:30 Hälsar arbetsplatsenifokus.se