SQ1 - konsulterna med Thomas Andersson i spetsen

SQ1 - konsulterna- Thomas Andersson sprider kunskap på arbetsplatsenifokus.se

Förankrings fokuserade SQ1 - konsulterna med Thomas Andersson i spetsen som delar kunskap kring förankring och förändringsledning.

Thomas Andersson driver SQ 1 Förankringskonsulterna och är en del av NXTST samt är författare. NXTSTP är dialoger som leder till hållbar utveckling, genom engagemang och involvering från alla som påverkar och påverkas av förändringen i fråga. Ju fler förändringar vi utsätts för desto viktigare att vi fördelar ansvaret för vad vi vill uppnå, oavsett sakinnehåll. Varje process är unik och avgörs av den struktur och kultur som organisationen har - vilket som alltid är en viktig balansgång. NXTST dialoger med just detta hållbara syfte, är beprövat i över 100 förändrings- och arbetsplatsprojekt. Just nu är behovet större än någonsin av hög involvering för att skapa framtidens organisation, arbetssätt och arbetsplats. Oavsett verksamhet. Ju fler som engageras, ju större blir ansvarstagandet.

Ta del av kunskapsprofilen och kunskapsinlägg. Deras nya kunskapsinlägg hittar du också i utskicket om " Framtidens arbetssätt" 30/6

Varmt välkommen hälsar arbetsplatsenifokus.se

arbetsplatsenifokus.se är den första och största opartiska plattformen i arbetet mot framtidens ARBETSPLATS, ARBETSLIV & ARBETSSÄTT. Vårt fokus är att kunskapshöja Sverige genom samlad kunskap och  kompetenta experter, forskare och leverantörer på en och samma plattform. Att lyfta branschen i sin helhet. Vi har samlat bredden av kunskap på en och samma plats. Här kan läsaren aktivt finna kunskap och samtidigt söka leverantörer på en opartisk samlingsplats.