arbetsplatsenifokus.se är Sveriges första opartiska plattform som samlar kompetenta experter och leverantörer på en och samma plats i arbetet mot framtidens kontor"

”veckans kunskapspartner” på arbetsplatsenifokus.se vecka 21

”Förra veckans kunskapspartner” på arbetsplatsenifokus.se - vecka 21 presenteras idag med hänsyn till Kristi himmelsfärdshelgen.

arbetplatsenifokus.se lyfter branschen ”framtidens kontor och arbetsplats” i sin helhet med en bredd av kunskap i arbetet mot framtidens kontor genom kompetenta leverantörer"

Vårt högre syfte är att arbetsplatsenifokus.se skall bidra till att kompetens höja Sverige i arbetet mot framtidens kontorsäger Annicka Dickson VD- ansvarig utgivare av arbetsplatsenifokus.se

Förra veckan startade vi med att presentera ”veckans kunskapspartner” vilket vi kommer att göra fram till release av arbetsplatsenifokus.se den 1/9-2020.

Kortare vecka medför tre företag denna vecka 21.

Kanozi Arkitekter är ett av arkitektkontoren som kommer att bidra med sin kunskap och sina tjänster kring strategiskt arbete  med arkitektur och innovation, inredning och kommersiella fastigheter. Från idé till styling. Förutom inredningar, innehar Kanozi en kompetens som sträcker sig över samhällets utveckling – från kontor och handel till offentliga miljöer och forsknings- och utbildningsbyggnader.

Vi förklarar varför, och får kunden att förstå varför. Först då kan hen utnyttja arkitekturens fulla potential och förstå affärsnyttan med det, säger Lisa Jonsson, arkitekt, huvudägare och v.VD på Kanozi Arkitekter.

ITM Meeting Solutions är ett av mötesteknik företagen som kommer att bidra med sin kunskap och sina tjänster kring tekniska lösningarna för mötesrum, ljud, bild, kreativa möten och distansmöten. De är en helhetsleverantör som hjälper företag att transformera sina mötesrum så att man kan mötas utan att behöva resa. De har fokus på användarvänliga lösningar.

"Vårt syfte är att ge arbetsmiljön ett ”mötesflow” istället för teknikstrulsäger Johan Kinnerfors VD för ITM Meeting Solutions.

Modesty Concept är ett av inredningsföretagen som kommer att bidra med sin kunskap och sina tjänster kring inredningsarkitektur, inköp, ljus och projektledning där miljö samt hållbarhet med återbruk samt cirkulärt tänk står i fokus. De miljöer de skapar är kontor, restaurang, vårdmiljöer, hotell och butik. Även ytor som entréer och trapphus som många gånger glöms bort. De följer kunden genom hela processen från idé till färdig leverans.

Vi  arbetar aktivt tillsammans med kund mot ett större återbruk och cirkulärt tänk, säger Marita Svala, delägare till Modesty Concept.

arbetsplatsenifokus.se tackar för vecka 21 och går nu in i vecka 22 med nya leverantörer.

Annicka Dickson, ansvarig utgivare

arbetsplatsenifokus.se är den första plattformen som samlar kompetenta experter och leverantörer på en och samma plattform i arbetet mot framtidens kontor. Vi lyfter branschen i sin helhet och vi har samlat bredden av kunskap på en och samma plats genom kompetenta leverantörer. Här kan läsaren aktivt finna kunskap och samtidigt söka leverantörer på en opartiskt samlingsplats.