Uppgradera din klinik med Zerona Z6

Hudvårdskliniker, skönhetssalonger, kiropraktorer och gym har tagit möjligheten att utveckla sin verksamhet till att omfatta även icke invasiv fettreduktion. Zerona Z6 finns idag hos de största inom kiropraktik i USA, och tar stadigt marknad även i Europa. Om det handlar om viktnedgång eller som i detta fall från Lindome Gym, celluliter, så finns klinisk forskning och evidens att luta sig mot.

Amerikanska Erchonia med flertalet FDA 510k och dubbel blinda placebo kontrollerade studier finns sedan ett par år även representerat i Norden via oss, Arch of Scandinavia. Vi lanserar nu Zeronan, en 635 nm laser för icke invasiv fettreduktion och celluliter. Behandlingen är beröringsfri, och helt robotiserad. Det är inga munstycken som skall flyttas över klienten, eller saker som suger och låter. Hela processen är att lägga kunden på en brits, sänka robotarmen med dess 6 armar, och trycka på knappen, 20 minuter senare får kunden vända på sig, tryck återigen på knappen.

Smärtfritt, icke invasivt, och utan biverkningar är Zeronan ett paradigm skifte i branschen, så passa på att uppgradera din klinik, oavsett om du är inom skönhet, fitness eller kiropraktik, du har redan kunderna, ge dem vad de önskar och behöver.

Kontakta oss för mer information på 08-7733399, eller via mail på info@aosc.se

Ha en fantastisk sommar