Delta i Sveriges främsta kvinnliga nätverk!

Delta i Sveriges främsta kvinnliga nätverk!

Vi vill hälsa er extra varmt välkomna till Deloittes kvinnliga nätverk den 30 mars på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Här samlas kvinnor från hela landet för att lyssna till inspirerande talare, knyta nya kontakter och utbyta erfarenheter.

I årets program deltar Annie Lööf, partiledare Centerpartiet, Lotta Bourgoin, vice chef för företagsmarknaden Nordea Sverige, Pernilla Wikman, head of Global Business Telia Company, Anna Bäck, vd Kivra, Emilie Stordalen, delägare Strawberry Group & Nordic Choice Hotels och Hanna Stjärne, vd SVT.

Preliminärt program

16.00 Mingel och välkomstdrink

16.30 Välkommen till Deloittes kvinnliga nätverk 2022

16.35 – 17.45 Lyssna till Lotta Bourgoin, Anna Bäck och Pernilla Wikman. Vi stänger även handeln på Stockholmsbörsen tillsammans med Nasdaq

17.45 – 18.00 Mingelpaus

18.00 – 19.30 Lyssna till Hanna Stjärne, Emilie Stordalen och Annie Lööf samt avslutande panelsamtal med alla talare där träffens deltagare också har möjlighet att ställa frågor

19.30 Mingelmiddag med DJ

Moderatorer för träffen är Anna Ekelund, nyhetschef Dagens industri och Günther Mårder, vd Företagarna. Träffen arrangeras i samarbete med Deloitte, Företagarna, Nasdaq, Nordea, Telia och Dagens industri.

För att komma direkt till anmälan klicka här >>>

Det kostar inget att delta i programmet men tillkommer kostnad för mingelmiddag.

Regioner

Åre Business Forum är arenan med många spännande möten i en fantastisk miljö på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till Davos med fokus på affärer, investeringar och nya kontakter. På plats finns entreprenörer, ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer, några av de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra främsta politiker.